loading...

کلبه فرش

بازدید : 90
سه شنبه 30 آبان 1402 زمان : 23:52

داشتن یک محیط زیبا و به دور از هرگونه عیب و نقصی از آرزوهای عمومی برای تمام افراد است. همانطور که بارها در محیط های اداری مشاهده کرده اید چیدمان مبلمان اداری و استفاده صحیح از رنگ ها تاثیر زیادی در نظم و آرامش محیط دارد، بارها به اداراتی مراجعه کرده اید که دارای مبلمان تمیز و شیک و بالعکس بعضی از ادارت از مبلمان های ناهماهنگ و نامرتب استفاده کرده اند، که قطعا باعث شده اعصاب شما بیشتر بهم بریزد. استفاده صحیح و چیدمان اصولی مبلمان موجب جلوه بی نظیر فضای داخلی می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد مبلمان کرو برای محیط اداری نکات جذابی را بیان کنیم، خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مبل کرو

یکی از پر مصرف ترین و رایج ترین مبل ها در دکوراسیون داخلی مبل کرو می باشد، این مبل های نیم دایره بامزه و جذاب بهترین انتخاب برای دیوارهای منحنی، فضاهای بزرگ، ادارات و... می باشد. از مبل های بی نظیرکرو برای فضای انتظار محیط فرودگاه، بیمارستان و.. استفاده می شود.

خصوصیات مبل کرو اداری

در صورتی که قصد استفاده از مبلمان کرو را در محیط اداری خود دارید باید چند نکته اساسی و مهم را رعایت کنید، تا بتوانید بهترین چیدمان و طراحی را دردکوراسیون مورد نظر خود داشته باشید. این اصول عبارتند از؛
استفاده از کاناپه های مبل کرو در کنار دیوار منحنی موجب می شود تا مبلمان به صورت یک نقطه کانونی عمل کرده و ناخودآگاه چشم ها را به سمت خود می کشاند.
در کنار دیواری های منحنی که مبل کرو در کنار آن قرا می گیرد، حتما در طرح کاغذ دیواری از طرح های منحنی و دایره ای شکل استفاده کنید. این هماهنگی موجب آرامش و نظم بیشتری می شود.
در کنار مبل های کرو حتما از گلدان هایی به شکل دایره و منحنی کمک بگیرید، تا طبق اصول فنگ شویی انرژی مثبت در فضا جریان داشته باشد و فضا زیبا و لذت بخش باشد.
در محیط های اداری بهترین گزینه برای نقطه برای گذاشتن مبل های کرو، فضای وسط و مرکز فضا می باشد، با این ترفند دسترسی به تمام نقاط امکان پذیر بوده و مبلمان به عنوان یک نقطه کانونی خودنمای می کند. در محیط های پزشکی و اتاق انتظار پزشک یا فضای انتظار محیط اداری برای تسلط بیشتر بهتر است، مبل ها به صورت ال مارپیچی و تا انتهای دیوار چیده شوند، تا از فضا بیشترین استفاده شود. داشتن کمی خلاقیت در چیدمان مبل های کرو موجب می شود تا از تمام فضا استفاده بهینه شده و فضا از شلختگی و نامرتبی دور شود. مبل های کرو فقط برای فضاهای اداری نیستند و اگر شما در منزلتان دیوار منحنی دارید می توانید از مبل کرو استفاده کنید.

جنس و رنگ مبلمان کرو اداری

شاید برایتان این سوال مطرح شود که برای داشتن یک فضای اداری شیک و سرشار از انرژی مبلمان کرو با چه رنگ و جنسی را باید انتخاب کنیم؟ قبل از خرید مبلمان باید دقت کافی به فضای مورد نظر داشته باشید، در صورتی که فضای اداری رسمی دارید، از رنگ های خنثی و اگر محیط کمی صمیمی و دوستانه است از رنگ های شاد و جذاب همانند بنفش، سبز، سفید مشکی و... استفاده کنید. برای مبلمان اداری حتما جنس مبلمان چرم باشد که تمیز کردن آن راحت تر و البته جذابیت آن بیشتر است.

نکات مهم قبل از خرید مبل کرو برای محیط اداری
با توجه به اطلاعات و آشنایی که با خصوصیات مبل کرو به دست آوردید،لازم است قبل از خرید همه جوانب فضا و محیط را در نظر بگیرید. می توانید از مشاواران دکوراسیون داخلی کمک گرفته و با انتخاب بهترین برند مبلمان، اثرات انتخاب و مشورتتان را در خرید خود مشاهده کنید. البته از همه مهم تر توجه به بودجه مورد نظر برای خرید مبلمان کرو می باشد.
مزایای مبل کرو اداری
تا اینجای مطلب با ویژگی ها و خصوصیات مبل کرو اداری آشنا شدید، در ادامه به بررسی مزایای این مبلمان نیم دایره زیبا پرداخته می شود که عبارتند از؛
در صورت چیدمان مناسب و اصولی ایجاد انگیزه و انرژی بیشتر در محیط کار
اسفاده بهینه از فضا و راحتی در رفت و آمد
سازگار با سبک و دکوراسیون اداری و سبک مدرن
سازگار با فضا و دکوراسیون داخلی منازل و چیدمان های سخت
صرفه جویی و جلوگیری از صرف هزینه ای اضافی برای محیط های اداری و منازل
سازگار با محیط زیست به علت استفاده کمتر از مواد در طراحی و ساخت آن
مواد مصرفی در مبل های کرون از ایجاد گازهای گل خانه ای وکربن جلوگیری کرده و برای سلامتی افراد مفید است.

طراحی زیبا و منحصر به فرد مبلمان کرو تاثیر زیادی بر سلامت روحی و روانی افراد دارد. تعداد زیادی از افراد از تاثیر ابعاد و اشکال هندسی بر روحیه خود و اطرافیان اطلاعی ندارند. روانشناسان در تحقیقات انجام شده به این نتیجه رسیده اند افرادی که از میز های مستطیل استاندارد استفاده می کنند نسبت به دیگر افراد دارای روحیه پرخاشگر و بی حوصله ای هستند. این موضوع در مورد افرادی که از مبلمان کرو استفاده می کنند، صادق است. افردی که از مبلمان کرو و میزهای دایره شکل استفاده می کنند دارای روحیه بالاتر و انگیزه بیشتری برای همکاری و کار هستند، این افراد از نظر روحی نیز بسیار آرام و صبور هستند و با یک مقایسه کوچک متوجه تاثیر اشکال هندسی اشیاء بر روح و روان افراد می شوید.
از دیگر مزیت های مبلمان کرو می توان به راحتی و ایمنی در زمان استفاده از این مبلمان اشاره کرد. در زمان کار و استفاه از مبلمان کرو به راحت می توانید به سمت جلو و طرفین بدون هیچ گونه آسیبی به ستون فقرات خم شوید.
مبلمان کرو فقط یک مبلمان اداری معمولی نیست و یک ابزار قدرتمند برای بهینه سازی در استفاده از فضا، درآمد و بودجه است. استفاده از این مبلمان در فضای اداری باعث تشویق کارکان به فعالیت بیشتر و صد البته افزایش در آمد می شود.
مبلمان کرو ضمن ایجاد راحتی و ایمنی بیشتر برای کارکنان و مراجعین در فضاهای اداری بیشترین بهره وری را داشته و یکی از پرطرفدارترین ترندها در مبلمان اداری برای دکوراسیون های مدرن می باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 57
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 482
  • بازدید سال : 2295
  • بازدید کلی : 6132
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی