loading...

کلبه فرش

بازدید : 86
سه شنبه 30 آبان 1402 زمان : 23:54

داشتن یک دکوراسیون جذاب، مجلل و لوکس فاکتوری ست که به سادگی نمی توان از کنار آن رد شد، برای داشتن یک دکوراسیون لوکس اولین فاکتور پیروی از سبک کلاسیک است، برای داشتن این سبک باید وسایل و لوازمی که طراحی کلاسیک دارند استفاده شود. خرید مبلمان کلاسیک یکی از فاکتورهای اصلی برای داشتن دکوراسیون کلاسیک و مجلل می باشد، در این بین مبلمان کلاسیک ایتالیایی یکی از منحصر به فرد ترین گزینه ها در دکوراسیون کلاسیک می باشد. در این مقاله قصد داریم نکات مهمی که قبل از خرید مبلمان کلاسیک ایتالیایی باید بدانید را بررسی کنیم، خالی از لطف نیست تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک ایتالیایی چیست؟

همه ما با شنیدن نام ایتالیا به یاد کوچه های ونیز و عاشقانه های ایتالیایی می افتیم، قطعا هنر مردمان این سرزمین در طراحی بر هیچ کس پوشیده نیست. هنر مبلمان در ایتالیا دارای قدمتی طولانی می باشد. استفاده از متریال های باکیفیت، طرح های خاص و زیبا و دیگر فاکتورها موجب شده تا افراد هزینه های بالایی را برای خرید مبلمان کلاسیک ایتالیایی متحمل شوند و آن را نوعی سرمایه گذاری می دانند.

بهترین مدل مبلمان کلاسیک ایتالیایی

معمولا مبلمان های ایتالیایی 7 یا 9 نفره، شامل یک مبل 3 نفره و ترکیبی از مبل های تک نفره و صندلی میزبان می باشد. تعداد مبل های ایتالیایی پیرو سبک و قانون خاصی نیست و مطابق با فضا تعداد مبل ها سفارش داده می شود.
یکی از مدل های معروف مبل ایتالیایی مدل کابرپول بوده که بسیار نرم و راحت است. این مدل دارای فرم منحنی و گوشه خمیده بوده که در گوشه خمیده می توان به راحتی کوسن قرار داد، دسته های این مبل کوتاه و راحتی در نشستن را به خوبی فراهم می کند.
مدل کوهان شتری از دیگر مدل های برگزیده مبل ایتالیایی می باشد، در این مدل دو منحنی در قسمت تاج و مثل مبل کابریول دارای دسته های کوتاه و گوشه های منحنی می باشد. فرم خاص این مدل باعث شده تا منبت کاری های بیشتری روی قسمت تاج انجام شود و ظاهری مجلل تر پیدا کند. معمولا روکش این مدل مبل از چرم بوده و گزینه عالی برای کنار اتاق خواب یا گوشه دنج خانه است.
مبل شزلون یکی دیگر از مدل های جذاب مبل ایتالیایی می باشد که قدمت آن به قرن 18 باز می گردد. این مدل مبل به مبل راحتی معروف و در یک طرف آن دسته وجود دارد و برای تکیه دادن و استراحت گزینه مناسبی بوده و جنس رویه این مبل معمولا از چرم و مخمل است.

میز و صندلی کلاسیک ایتالیایی

تفاوتی ندارد که سرویس مبل راحتی انتخاب کنید یا سلطنتی، تکمیل کننده اصلی دکوراسیون به سبک ایتالیایی ست میز ناهار خوری می باشد. یکی از جذاب ترین قسمت های مبلمان کلاسیک و ست ناهارخوری گندم کاری ها و نقوش منبت ظریف روی دسته و پایه است. از ویژگی های خاص و منحصر به فرد میز و صندلی های کلاسیک روکش های طلایی و نقش های طلاکوب روی تاج مبلمان است که فضا را مجلل و اشرافی جلوه می دهد.

ایده های جذاب چیدمان دکوراسوین با مبل ایتالیایی

از شهرت های اصلی استفاده از مبلمان کلاسیک ایتالیایی در دکوراسیون تطبیق مبلمان های قرن شانزدهم و قرن بیست و یکم است. شما با این ترکیب زیبا و خیره کننده می توانید در فضای دکوراسیون خود غوغایی به پا کنید، کافیست در کنار یک ست راحتی از یک سرویس مبلمان مجلل برای قسمت پذیرایی استفاده کنید.
برای فضاها و خانه هایی که متراژ کمی دارند، یک مبل سلطنتی بزرگ را با مبل تک نفره کلاسیک ترکیب کنید، به همین راحتی شما فضای منزلتان را بدون اینکه شلوغ کنید مانند یک الماس درخشان و اشرافی جلوه داده اید.
برای فضاهای بزرگ و دلباز دستتان برای استفاده از مبلمان های کلاسیک و بزرگ باز است و به راحتی می توانید از مبلمان های کلاسیک بزرگ استفاده کنید.
اگر قصد دارید در فضای آپارتمانی از مبلمان کلاسیک ایتالیایی استفاده کنید، اصلا نگران نباشید در قسمت نشمین با کمک یک کاناپه مخملی یا چرمی و یک میز جلو مبلی مدرن یک ترکیب خیره کننده را به وجود می آورید.

بهترین پارچه های پیشنهادی برای مبل ایتالیایی

یکی از مهمترین قسمت های بصری مبلمان که بسیار ظریف و حساس است، جنس و طرح پارچه مبلمان می باشد. پارچه هایی که برای روکش مبلمان استفاده می شود، دارای تنوع بالایی بوده اما برای مبلمان های کلاسیک و سلطنتی پارچه های کریستال، مخمل، و چرم بهترین گزینه های پیشنهادی هستند که کاربرد زیادی در روکش مبل دارند. با توجه به آنکه مبلمان و بدنه آن کاملا باید با سبک دکوراسوین شما سازگار باشد، توصیه می کنیم با توجه به بودجه و منبت کاری های به کار رفته در دسته و پایه های مبلمان از پارچه ها با طرح های مختلف استفاده کنید.
برای انتخاب رنگ پارچه کلاسیک ایتالیایی می توانید از رنگ بدنه، دیوار و حتی پرده های منزلتان ایده بگیرید. به عنوان مثال اگر بدنه مبلمان شما قهوه ای سوخته یا طلایی ست پارچه کریستال آبی با نقش های قهوه ای و یا کریستال کرم انتخاب کنید.
ناگفته نماند پارچه های مخمل به رنگ آبی زمردی و لاجوردی فضا را روشن تر و پارچه های مبلی چرمی فضا را لوکس تر و اشرافی تر نشان می دهند. اگر قصد ندارید که پارچه های مبلی را زود به زود تعویض کنید، پیشنهادمان روکش چرم است.
انتخاب رنگ پارچه مبلمان تاثیر زیادی در جلوه و جذابیت دکوراسیون دارد، در زمان خرید پارچه مبلی حتما به رنگ فرش، پرده و دیوار دقت کنید تا هارمونی خاصی بین فضا و مبلمان به وجود بیاید. به عنوان مثال اگر در فرش شما رنگ آبی به کار رفته می توانید پارچه مبل را طرح دار به رنگ آبی و طلایی انتخاب کنید. معمولا پارچه های مخملی رنگ روشن با بدنه مبل به رنگ صدفی جلوه بیشتری داشته و پارچه های مخمل تیره با چوب رنگ تیره همخوانی و جذابیت بیشتری دارند.
به یاد داشته باشید مبلمان ایتالیایی به علت استفاده از متریال خاص و هنر دست، دارای جذابیت، شکوه و قیمت بالاتری نسبت به دیگر مبلمان ها می باشد.

https://talayieh.com/lcd-tv-table-led

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 24
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 57
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 489
  • بازدید سال : 2302
  • بازدید کلی : 6139
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی